Måste sätta lite fart...

Jag satsar på att hinna med en sväng på gymmet innan jobbet.
Men då får jag sätta lite fart.
Först måste jag äta frukost, det blir det vanliga med fil och ägg och så.
Sen måste jag, efterssom jag jobbar ända till nio, göra iordning både lunch och middag till att ta med.
Till lunch blir det köttfärssås och bönsallad och grönsaker.
Till middag blir det stroganoff av korv med 88 % kött och nån sallad till det då.
Ha en bra dag, misstänker att jag inte kommer att lägga in nåt mer här i dag.
Jo, kanske ikväll när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Ann

Ja det stämmer...även om det skulle behöva rustas upp.Men cyklar finns och löpband samt vad heter det...crosstrainer?? Samt hantlar och lite andra redskap också..

2008-08-11 @ 09:17:43
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0