Bloggtorka

Som ni , mina eventuella läsare, säkert märkt så har här rått rejäl bloggtorka. Jag har helt enkelt inte kommit mig för att sätta mig vid datorn och skriva nåt. Hörde för resten nyss på nyheterna att det är en hälsorisk att blogga för mycket. Ingen risk för mig då. Tydligen är bloggandet en livsstil för vissa, och ja... så är det nog. Det finns ju de som tjänar enorma pengar på sitt bloggande. Många lever ju sina liv vid datorn, ägnar all sin fritid till att sitta vid datorn. Är det en hälsorisk att blogga ? Vad tror du ?
                Här är mitt lilla hjärta =)
                                         image368

Kommentarer
Postat av: Anna Källman

jag trodde det var GIVET att det är en hälsorisk att sitta vid datorn för mkt. Spelar ingen roll om man bloggar eller spelar spel, eller vad man nu kan tänkas göra.

2008-04-10 @ 21:11:25
URL: http://annakallman.blogg.se
Postat av: crille

vilken snygging:)

2008-04-12 @ 13:43:59
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0