Bästa bloggen

Har precis snackat med Markus och han säger att denna bloggen är bättre än min förra så nu kör jag på den här framöver. Markus han är så gullig han , han är sååå kär i Josefin, det är så gulligt !!  I fredags var vi till Markus på hans 18 års fest , det var så kul. Full fart på alla.. och vi fick ju träffa JOSEFIN. Jättegullig och trevlig tjej !  Har lite svårt att koncentrera mig på att skriva just nu för jag sitter samtidigt i en konversation med Anna , Markus och Marie på msn. Det plingar hela tiden i högtalarna.

Kommentarer
Postat av: Anna Källman

hejsan! fortsätt blogga på denna sida! :-) Ha en bra dag mamms! du.. jag har ett tips åt dig.. gå in på nybloggat.se och tryck på pinga, så får du fler besökare, också vet jag hur besökare å sidsvisningar fungerar;-)

2007-11-12 @ 08:18:07
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0