stackars linda fick inget körkort i går =(((

Usch så tråkigt det blev då när Linda kuggade sig , fast mest tråkigt för henne själv förstås. Jag hade verkligen hoppats på att det skulle gå vägen för henne , det hade varit så kul för henne. Men, men sånt är livet. Nästa gång får vi hoppas det ska gå.
I dag är det lördag och det är meningen att vi ska åka till Matfors och hälsa på Ann- Sofie , men nu är både jag och Danne sjuk så jag vet inte hur det blir med det. Vi får väl se om orken kommer tillbaka eller hur det blir. I dag är det iaf väldigt fint väder ute , gnistrande och soligt. Jag skulle vilja gå ut och få lite ljus , ska försöka orka det sedan. Få se om jag kan få med mig Linda så kan vi knäppa lite fina vinterbilder att lägga in, det är ju så vackert med snön nu =)
image114Här är en bukett rosor till Linda som trots kuggningen har gjort dt så bra !!

image115


Kommentarer
Postat av: Markus Lövgren

Ja så synd att inte linda fixade det, men hon fixar det nog nästa gång!:), Ge inte upp!
Ha en fortsatt trevlig dag! kram

2007-12-15 @ 13:58:56
URL: http://mackiiis.blogg.se
Postat av: Marie

Vad tråkigt att ni är sjuk , Krya på er och hälsa Danne också

2007-12-15 @ 14:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0