så har vi ätit tårta då

Nu har vi nyss ätit tårta , lyckades få i hop en tårta trots att jag har feber och är dålig. Skulle helst vilja ligga i sängen och slappa. Men vad gör man inte för sin kära 20 åring ( det var inte så jobbigt ).Vi har som sagt haft lite tårtkalas och fått träffats lite och det är ju alltid kul. Vi är ju inte så mycket för stora pampiga fester , så det blir mest att vi träffas och fikar lite , vi tar det lite enkelt så att säga.
 Här är tårtan ,  liknande iaf , fast vi hade blåbär på våran. Blåbär som vi plockade själv i sommras.
I dag är det ju tredje advent så vi har fått tända tredje ljuset , mysigt , mysigt !! 
                                                                                                                                             Nu har Linda plockat fram chips och dipp , undrar hur bra det är för figuren , ja det hjälper väl till att hålla den man fixat till på senare år. Snart ska det bli andra bullar , jag lovar ... LOVAR !!

Kommentarer
Postat av: Markus Lövgren

Låter mysigt!
Åter stort grattis till linda källman:)
kram

2007-12-16 @ 19:26:43
URL: http://mackiiis.blogg.se
Postat av: anna

LOOVVA!! svik mig inte mamma! :) hihi så sviker jag med :P nänänä.

2007-12-16 @ 19:54:00
URL: http://annakallman.blogg.se
Postat av: Marie

Tårtan låter som om den var smaskens

2007-12-16 @ 20:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0