lite från gårdagen och julhälsningar !!!!!!

Det är så himla typiskt.... I går när vi äntligen skulle masa oss i väg på Stadshuset och gå på After Work, då var det inget. Gissa varför man inte blev förvånad !! Vi som hade planerat att vi skulle ha en mysdag på stan och sedan avsluta med att gå på Stadshuset och sitta där och äta och ta ett glas vin. Så blev det alltså inte , fast vi var ju på stan iaf. Men äta det fick vi ta och göra hemma, vi köpte med oss mat från blåkiosken och det är ju så himla gott alltså , så god mat fick vi iaf.
Annars går livet sin gilla gång , förkylningen börjar ge med sig och jag känner mig piggare.
image166Eftersom jag inte skickar julkort så ska jag passa på att skicka en lite julhälsning här till alla mina läsare. Då vill jag skicka en till min syster Marie som har gjort det bra och tagit sig ur( vad vet hon själv ) , och blivit glad och lycklig. Det är inte det lättaste efter så lång tid. Och sen vill jag då skicka en till Stefan som har gjort min syster lycklig... ta väl hand om henne !!!!
Sedan vill jag skicka en julhälsning till Anna , mitt kära barn , - Du är så söt och gullig och jag älskar dig av hela mitt hjärta. Därefter kommer en julhälsning till Cristian som är den bästa kille Anna någonsin kunnat träffa , - Du är så lugn och fin och trygg och stabil - precis vad som Anna behöver.
Sen kommer självklart en julhälsning till mitt andra kära barn - Linda som är pigg och glad och livar upp min vardag - dig älskar jag också av hela mitt hjärta. Och sedan tänker jag på Jonas som är långt i från oss och inte kan komma hit och fira jul , gud vad synd , vi hade verkligen velat ha dig här !! - han måste vara killen som alla tjejer drömmer om , pigg och glad och det händer roliga saker i hans närvaro , kan tänka mig att det borde passa Linda ypperligt... ni är lite likt varandra tycker jag.
Sen kommer en julhälsning till min mamma och pappa som ALLTID ställer upp och jag vet inte hur jag skulle ha klarat mitt liv utan er - och då menar jag mitt vuxna liv. Jag hade aldrig kunnat få bättre föräldrar.
Sen vill jag skicka en julhälsning till Markus som är en glad och go kille - jag önskar dig allt gott i livet. Stor kram !
Och så är det Malin och Stefan som ska ha en julhälsning och stora julkramar. Ni är ett störtskönt par och ni passar så himla bra ihop. Hoppas man får ses lite mer framöver för det är så roligt att träffa er.
Nu har jag skicka till mina närmaste i min släkt och då återstår ju att önska God Jul till alla andra :
- Alla mina arbetskamrater - har inte kunnat haft bättre.
- Till er i " Syjuntan " - det är härligt att träffa er och prata och dricka kaffe en par ggr i månaden.
- Till Pia , min barndomskamrat... Min bästa kamrat faktiskt även om vi träffs sporadiskt !!
- Till alla andra som jag inte nämt
Och sist men absolut inte minst till DANNE som har varit min följeslagare nu i några år - du är så lugn och snäll och behaglig - Många stora julpussar och kramar till dig min älskling. 
  image167   image168

Kommentarer
Postat av: anna

vad gulligt!!!!!!

2007-12-22 @ 10:09:30
URL: http://annakallman.blogg.se
Postat av: Malin

god jul till dig också Pia! :)

2007-12-22 @ 10:38:10
URL: http://www.metrobloggen.se/muzzliz
Postat av: Marie

God jul till dig med min kära syster

2007-12-22 @ 21:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0