Längtar till Hårte

Hittade lite bilder på nätet från mitt kära Hårte , och några från Mellanfjärden också.
image157
 Hårte gamla hamn^
image158 
Hårte nya hamn ^
image159
Koharet ^
image160
Gammal bild Mellanfjärden ^
image161
Hårte ny hamnen ^

Härliga kort , ja nu längtar jag verkligen tills det blir sommar och jag får vara i mitt kära Hårte. Här har jag varit sen jag var liten och här är min mamma född och mer eller mindre också uppväxt. Mina barn har också varit i Hårte hela sina liv och jag hoppas och tror att det är en tradition som ska fortsätta.
Ha re bra bloggers !!
image162

Kommentarer
Postat av: anna

HÅRTE I MITT HJÄRTA!

2007-12-18 @ 18:30:07
URL: http://annakallman.blogg.se
Postat av: Marie

Vad det ser härligt ut / Marie

2007-12-18 @ 22:28:00
Postat av: anonym

hej, vi bor på koharet huset bakom det gula och bakom eller va man ska säga , själva udden , min mamma heter lena olsson hon har vart där sen hon var liten :)

2010-06-16 @ 15:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0