Långa , tråkiga dagar...

Nu har jag varit sjuk sen i torsdags och det börjar kännas rätt träligt. I dag känner jag mig faktiskt bättre iaf så jag tog en prommis med Pia , men efter det så kände jag mig helt slut och inte alls bra. Så det blir till att vila från jobbet en till dag. Det är lika bra det  för det är ingen som tackar en för att man går och jobbar halvdålig , det har jag lovat mig själv att jag ska sluta med. Man bara sliter ut sig i förväg. Men det sitter hårt i ryggmärgen att man ska jobba till varje pris... jag hade nästan glömt att jag lovat mig själv att sluta med det , men min kära arbetskamrat Katarina fick mig att komma i håg och det är jag tacksam för !
Så sist men inte minst vill jag skicka en hyllning till min dotter Anna som har kommit i gång så bra , du vet själv vad jag menar. Jag är verkligen avundsjuk och jag tycker att du gör det såååå BRA =))))
image155
Stå på dig och jag lovar att jag ska haka på snart !!!

Kommentarer
Postat av: Anna Källman

Jaa jag är duktig jag! haka på du också vettja!

2007-12-20 @ 16:32:35
URL: http://annakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0