Gott nytt år till er alla

image203image202
Gott nytt år önskar jag till alla mina vänner. Hoppas att det nya året ska bli bra... själv ser jag fram emot ett nytt år med nya tag på många plan. Hälsa , träning och kul ska vara i fokus för mig i år...
image205image208
Var försiktiga med smällarna nu... och då tänker jag särskilt på en person som jag har hört via ryktesvägen att han tycker väldigt mycket om smällare och bomber av olika slag , DU vet väl själv vem du är =) Take it easy...

image209


Kommentarer
Postat av: anna

ja nya tag, inga tag i valkarna iaf!! :/ Bra att du rekkade min blogg, verkligen. tusen tack!

2007-12-30 @ 22:31:18
URL: http://annakallman.blogg.se
Postat av: Anders

Hej Pia. Mina två första kommentarer. Lysande! Tackar för det. Jobbar också inatt, så tryck inte på nån knapp du inte vet vart den går till. Fast det är klart...vill du att tio klumpedunsar ska störta in hos er så... Hoppas brandvakten gick bra. Är nåt ärofyllt med det uppdraget. /Anders.

2007-12-30 @ 23:07:44
Postat av: Anders

Gott Nytt år själv, förresten.

2007-12-30 @ 23:23:14
Postat av: Josefin

Gott nytt år =)

2007-12-31 @ 01:57:18
URL: http://jowssi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0