Good morning

image163God morgon alla bloggläsare. I dag valde jag att lägga in en bild på en tamiller för jag hittade denna sötnos på en hemsida om illrar. Dessa små sötnosar verkar vara så mysiga men ganska busiga tydligen. Undra vad katterna skulle göra om man kom hem med en sån här , antagligen skulle dom halshugga den =(
Dagen i dag ser ut som sådan : Krya på mig , känner mig piggare idag =)
                                                           Koka senap 
                                                           Anna kommer på middag : Tacos ( Crille stackarn , han ska på julbord !! )

image164

Kommentarer
Postat av: Malin

Är väl inte så synd om crille om han ska på julbord? ;)

2007-12-19 @ 08:53:28
URL: http://www.metrobloggen.se/muzzliz
Postat av: Anna

MUMS med tacos! :)

2007-12-19 @ 11:14:45
URL: http://annakallman.blogg.se
Postat av: Marie

Gott med Tacos , fast jag hade hellre tagit julbord / Marie

2007-12-19 @ 14:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0